lördag, oktober 06, 2007

Nu börjar kursen bli kul


Jag går ju på kurs och har inte tyckt att det varit något att ha. Tills förra helgen. Då fick vi vara i skogen och träna.


Vi fick mötas i spåret. Det är både stora och små hundar på kursen. Jag är givetvis störst :-) men inte äldst.


Sen kom min favorit grej, att spåra efter korv. Det var jätteroligt och jag är riktigt duktig på det oxå.

Först fick jag spåra efter korvar som husse lagt ut.


Sen fick jag spåra efter korvar som matte lagt ut.


Efter ett tag blev jag lite trött på att koncentrera mig. Så jag och matte busade loss lite till allas stora glädje. Jag kan inte förstå varför alla tycker det är så roligt när jag springer.


Idag har det varit träning igen och vi fick vara i skogen och spåra idag oxå. Yeehoo. Men nu fick jag bara ett spår med korv. I slutet av de andra spåren hittade jag min favoritboll. Åh, jag riktigt längtar till imorgon när det är träning igen och vi ska fortsätta med spår. Sen skulle vi träna Sök oxå, vad nu det är.

Inga kommentarer: