torsdag, november 01, 2007

Skogsmulle


Efter hundträffen åkte vi till mattes pappa och familj. De som har ett zoo som jag skrivit om tidigare.

Det var jättemysigt. Mattes lillasyster gosade jättemycket med mig, henne tycker jag om massor. Gosade med henne nästan hela kvällen.




På söndagen gick vi ut i skogen och sprang på åkrar. Husse gömde sig genom att lägga sig. Men jag hittade honom direkt. Glömde att jag skulle hoppa över honom så jag sprang över honom istället, det var inte så populärt men lite får han ju tåla.

De hade superstora tuggpinnar liggandes där, en sån skulle jag vill ha hemma.


Människorna grillade korv men jag, Hugo och Alfred fick inte smaka någonting av det. Istället fick vi ett varsitt torrt hundkex. Hur kul är det på en skala.


På vägen hem igen såg vi en konstig skylt. Undrar vad struts är för något, jag såg i alla fall inget annat än hundar, katter, hästar och fåglar. Små skulle dem vara så det kanske var därför jag inte såg dem.

Inga kommentarer: