torsdag, november 01, 2007

Utmanad


Jag har blivit utmanad av Pappa Rozzi och Zera.
Varje utmanad hund ska skriva 6 underliga/konstiga fakta om sig själv på sin hemsida och samtidigt ange reglerna för leken. Välj sedan ut 6 nya hundar och gör lista över dem.

1. Jag äter tabletter (medicin mm) som godis, behöver inte lindas in i skinka eller ost.

2. Jag sjunger när jag leker med Stampe och fotbollsbenet, det har jag ärvt av min pappa.

3. Älskar banan.

4. Viker alltid upp fällen i ena kanten så det blir som en kudde.

5. Har bara hoppat upp i sängen en gång.

6. Älskar att gräva och leka med bollar, det ska tydligen inte vara nått som varghundar gör enligt vissa :-)

Skriv en kommentar i de utmanades gästbok för att de ska kolla in och läsa på ens egen hemsida för mer info.

Vi skickar vidare till: Ingen alla är redan tagna :-(

Inga kommentarer: