söndag, januari 06, 2008

Bus med syskon och kompisar


Idag var en rolig dag. Vi åkte till Pappa Per, det är alltid så himla roligt att komma dit för det innebär bus.

Idag kom flera av mina syskon dit. Farbror Aiax och Loke kom oxå. Det var som en dröm, det fanns alltid någon att leka med.

Här har vi precis kommit fram. Ibra var där och henne är det roligt att leka med.


Så kom Vanity, henne tycker jag oxå om att leka med.


Sen kom Loke, Aiax, Aska, Nessie, jättemånga var vi. :-)

Vi var ju tvungna att hålla koll vid grinden ifall det skulle komma någon mer.


Loke ville inte leka med oss ungdomar utan bara med sin matte. Vi försökte få honom att leka med oss men han ville inte. Vi var nog för många. Ska se om han vill leka med mig imorgon istället.


Det här är syskonkärlek det. Vi busar bara så ni behöver inte vara oroliga, det är inte på allvar. Men visst ser vi farliga ut :-)


Och vet ni vad som hände. Jag ställde mig över Vanity för vi höll på att busa.


Och då la hon sig på mig, det är en cool brud det.


Sen låg vi och myste lite tillsammans. Det kanske inte ser ut så men det gjorde vi faktiskt.


Det här är jag och MIN Maja. Henne tycker jag supermycket om.


När vi kom hem var jag trött men inte fick jag gå och lägga mig. Nej, då skulle det badas. Hmm, det var ju inte riktigt vad jag hade tänkt mig men skönt var det.


Efter badet var det bara att äta och gå och lägga sig. Nu har jag precis vaknat och ska gå ut en liten kortis innan jag gör natt.

Tack alla för en trevlig dag. Det var roligt tycker jag och min matte och husse.

Inga kommentarer: