onsdag, januari 09, 2008

Spring i benen


Jag har sovit i två dygn, gissa om jag hade spring i benen idag. Husse var ute en lång promenad med mig men det räckte liksom inte. När jag kom hem busade jag lite med hjärnjumpa-bollen men inget hjälpte. Det var liksom som myror i benen, jag fick inte ro. Matte och husse fattade ingenting. Åh, vad trött jag blev på dem. Till slut ledsnade matte och gick ut med mig igen. Hon tog rundan genom skogen där hon släppte lös mig. Och plötsligt fattade hon. Jisses vad jag sprang. Åh, vad kul det var. Jag rusade som en galning och hoppade över stockar och sten. Matte bara stod och asgarvade. Förstår inte vad det var som var så roligt men kul att hon tyckte det var roligt. När vi kom hem var myrorna i benen borta. Och jag somnade som en stock.

Just det, idag fyller jag 8 månader. Så här såg jag ut när jag var 5 veckor.

1 kommentar:

Vincent sa...

Husse, nu måste du hjälpa mig att uppdatera här faktiskt.
Test om kommetarerna funkar.