lördag, augusti 11, 2007

Nessie och Viper


De är roliga att leka med. Vi kom precis hem från Per där jag fick leka med mina syskon, Viper och Nessie. Jag har tydligen varit lite hyper på sista tiden så matte och husse tyckte det var bra att jag fick busa av mig ordentligt. Det är så roligt att hälsa på där och jag blir så glad när jag träffar dem. Husse och matte tycker det är lika kul att träffa Per som jag tycker det är att träffa mina syskon. Men jag tror inte de blir lika trötta som jag blir. Nu ska jag gå och sova.

Glömde skriva att jag av misstag bet matte i fingret idag. Hon höll i benet och jag trodde hennes finger var mitt ben. Hon blev som tur var inte arg, det var ju faktiskt ett misstag och det sa hon till husse oxå när han frågade varför hon blödde från fingret. Men jag skämdes lite efteråt i alla fall. De plåstrade om fingret och vi är kompisar som vanligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hu då, bita matten 8-O .
Min matte har funderat på att ringa er, gör förmodligen det i morgon em eller på tisdag. Fast då har vi en Kax här också, så det kan ju bli livat värre om vi ska ses.

Hälsningar Farbror Loke

Anonym sa...

Men Vincent då man får ju inte bita Matte i fingret ;-) Det verkar som om ni har det bra :-) Du kan ju hälsa matte att vi inte har några planer ihelgen vad jag vet :-) Vad ni hitta på då?

Kramar SysterYster