söndag, september 02, 2007

Äntligen


Det var ju ett tag sen jag fick hjälp att skriva något här. Nu äntligen är det dags.


Mycket händer på en vecka. Jag har varit hos Pappa Per (min uppfödare) och hälsat på. Viper var på semester men Nessie var där och en ny hund som hette Santana. Det var så kul att komma dit och busa med Nessie så jag hade inte riktigt tid att hälsa på Per. Men jag gjorde det lite senare när jag busat av mig det värsta. Santana hade precis flyttat dit och han ville mest gosa med husse så jag busade med Nessie. Vi kan busa vi. Jag längtar redan till vi ska dit och hälsa på igen.


I fredags eftermiddag var jag hos Susanne. Det är där Farbror Loke och Primus bor. Det var jättekul. Matte och Husse berättade att jag ska vara där på dagarna när de jobbar. Åh, vad glad jag blev. Det ska bli så himla roligt. Undrar om Loke och Primus tycker att det är lika kul.

I lördags tyckte matte och husse att det var dags för mig att bada. Kan inte förstå varför men jag tycker det är helt ok. Men vet ni dem skrattade åt mig när jag var badad och torkad. De tyckte det såg ut som jag hade blivit torktumlad. Oförskämt!


Idag har vi varit hos mattes mamma och familj. Jag skötte mig exemplariskt, fick inte skäll av Mozart en ända gång. Vi hade det mysigt, lekte med alla Mozarts leksaker och kom jättebra överens. Han hade massa leksaker men jag gillade den gula som pep mest och jag fick låna den av Mozart, det tyckte jag var snällt av honom.




Det är nått konstigt som händer i munnen på mig. Tänderna är lösa och sen blir det gluggar, det känns jättekonstigt. I natt väckte jag matte för jag låg och smaskade så mycket. Men det känns konstigt ju och jag måste känna efter om det har blivit någon mer glugg.

Inga kommentarer: