måndag, september 03, 2007

Stampe


Idag har jag fått ett nytt gosedjur som piper. Jag dödade Lilla blå (en blå gosehund som pep). Matte har lagat honom jättemånga gånger men nu har pipen gått sönder helt. Så, jag fick en liten gosekanin som heter Stampe. I den fungerar pipen alldeles utmärkt och det ska tydligen vara lite bättre kvalitet på den en Lilla blå. Sen är Stampe så smart konstruerad att matte och husse kan plocka bort pipen när de har ledsnat på allt pipande. Det tyckte i och för sig inte jag var så bra, jag kommer nog att säga ifrån om de försöker ta bort den.


Ben är gott oxå så jag varvar lite mellan Stampe och att tugga på benet. Eftersom jag håller på att tappa mina tänder är det skönt att kunna bita i mjuka Stampe när jag bitit på det hårda benet ett tag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Otroligt glad och charmig verkar han vara "lilla" Vincent. För att inte tala om söt :-) Ser fram emot att få träffa honom snart. /Marit