onsdag, september 26, 2007

Soffpotatis


Igår var jag på kurs igen. Fick inte lära mig något nyttigt alls. Jag har egentligen bara lärt mig en sak, gör jag som husse och matte vill så får jag gottis. Och det är ju inte helt fel.

När vi kom hem var jag trött.


Husse och Matte satte sig i soffan och skulle kolla på TV men då ville jag inte ligga kvar i min bädd längre. Jag vill ju vara där dem är. Så, jag satte mig i husses knä. Man är ju varghund :-)


Idag har jag mest sovit. Matte hade köpt ett roligt ben eller vad man ska kalla det. Det var gjort av samma grejs som ben men det var en fyrkant med annat godis i. Jag tog fyrkanten i munnen och spred godis i hela rummet. Upptäckte inte det först men när jag skulle gå och dricka vatten så låg det massa godis på vägen. Gissa om jag blev överraskad och glad. Det tog inte lång tid innan jag hade demolerat hela fyrkanten så nu finns inte den mer. Men godisar finns det nog för matte svor just när hon trampade på en. Undrar varför hon skulle gå på just den när det finns så mycket golv att trampa på.

Inga kommentarer: