söndag, september 23, 2007

Vaken


Jag har sovit i stort sett hela veckan så det har inte hänt så mycket. Byggare Bob och tandfen har varit och hälsat på.


Igår åkte vi och hälsade på Pappa Per. Jag börjar känna igen vägen nu så jag sätter mig och upp kollar vart vi är. När jag känner igen mig och förstår vart vi är på väg då börjar jag gny av upphetsning. Det är så himla roligt där. Jag blev jätteglad igår när jag upptäckte att Ibra, Vanity (mina systrar) och Ivanhoe var där och hälsade på oxå. Viper var fortfarande på semester men Nessie och Santana var hemma.


Människorna gjorde vad de alltid gör när de träffas, fikar och pratar. Vi fick inte smaka men vi hade fullt upp med att busa med varandra så det gjorde inte så mycket.


Åh, vad vi for runt och hade skoj.


Ibland måste man bara ta igen sig lite.

Ivanhoe är en cool kille tycker jag. Undrar om jag oxå blir så stor och stilig som honom en dag.


Idag kände jag en god doft i köket och var tvungen att kolla vad det var. Även fast jag satt jättefint bredvid husse så fick jag inte smaka. Det är inte så snällt tycker jag.


När vi sen gick på promenad så satte sig matte en bit ifrån mig och husse och sa Hit. Jag blev jättenyfiken och sprang dig för att kolla vad hon höll på med. Då fick jag smaka det goda som husse hade i köket, Korv. Sen husse Hit och jag blev nyfiken igen och sprang till honom. Fick genast en korvbit. Så där höll det på ett litet tag. De blev glada och sa att jag var duktig och jag fick korv vilket var supergott. Tänk vad lättroade husse och matte är.

Inga kommentarer: